Friday, 12 April 2013

Kalian

Jauh mana pun berjalan
kita tetap di bawah langit yang sama
berjalan di atas bumi yang sama
berjanji dengan bulan yang satu
bangun kerana matahari yang satu
pernah berjanji akan setia bersama
hati ini kuat
memegang janji 
menahan rindu
pernah mengomel sendirian
adakah hati kalian merasa yang sama
betapa pedihnya merindu
sepurnama yang pertama 
menangis dalam kerinduan
tidur dibawa mimpi
sepurnama selepasnya
kalian mengatakan itu
pertanyaan ku dijawab
kalian ada rasa itu
aku sebak
aku jujur
kerana mungkin janji aku dulu
janji mencintai kerana Dia
sungguh kuat perasaan ini
maaf 
emosi melebihi katakata
drama
itu aku 
aku paham 
kalian mengerti
tapi perasaan ini tidak menipu
harap kalian jua


p/s: ini garagara anda berdua cakap anda rindu saya.
p/s/s: saya dah la memang rindu anda berdua

No comments:

Post a Comment