Monday, 27 August 2012

Kenapa

Assalamualaikum
Bismillahhirrahmannirrahim

Izinkan saya berbahasa ibunda. Dengan cara ini sahaja saya boleh melepaskan segalanya. Pernah disuruh menyiasat? Tahu ia hanyalah satu rasa ingin tahu. Terlalu begelojak jiwa sampaikan tidak perasan yang kelakuan itu menjengkelkan. Tidak cukup istighfar ku sendirian. Kalian istighfar la agar Mata ditutup dari melihat kealpaan diri ini. Dan teruskan berdiam diri. Masalah ini bukan untuk kamu semua sibuk sibukkan. Hanya untuk aku Dan dia. Hidup ini lebih banyak perkara yg perlu dipikirkan dari menyibok perihal aku. Jauh. Jauh dari dunia aku kerana hanya aku yg mengerti. Ini yang paling kalian pandai lakukan, meminggirkan aku. Jadi mengapa dalam Hal ini ada campur tangan. Tidak suka. Bukan. Benci. Perkataan paling repay dari aku untuk kalian. Hanya satu sebab, sebab aku tidak pernah peduli ttg kalian. Sepertimana yang kalian lakukan.

p/s: beremosi tetapi masih terkawal.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment